Facebook: Επανήλθε μετά από επτά ώρες black out

Facebook: Επανήλθε μετά από επτά ώρες black out

Τέλος στο «μαύρο» των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης.

Eπανήλθαν λίγο πριν τη μία μετά τα μεσάνυχτα Facebook, Instagram και Whatsapp  τα οποία είχαν βγει εκτός λειτουργίας για σχεδόν επτά ώρες.

Στη Wall Street, η τιμή της μετοχής του Facebook, που κατέγραψε ήδη πτώση στην αρχή της συνεδρίασης, επιτάχυνε τις απώλειές της και σημείωσε πτώση – κατρακύλα κατά σχεδόν 6% ενώ όπως αναφέρει η NetBlocks, υπηρεσία που παρακολουθεί τον οικονομικό αντίκτυπο από προβλήματα στο διαδίκτυο, εκτιμά πως η διακοπή του Facebook έχει προκαλέσει στην παγκόσμια οικονομία ζημιά 160 εκατομμυρίων δολαρίων.

Οι πλατφόρμες Facebook, Instagram, WhatsApp και Messenger τέθηκαν εκτός λειτουργίας από το απόγευμα της Δευτέρας στις 18.30 (ώρα Ελλάδας) λόγως μαζικής βλάβης επηρεάζοντας δυνητικά δεκάδες εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, σύμφωνα με ιστοσελίδες εξειδικευμένες στην παρακολούθηση των πλατφορμών.

Μάλιστα όπως ανάρτησε στο Τwitter, το βράδυ της Δευτέρας η ρεπόρτερ τεχνολογίας των Νew York Times, Sheera Frenkel, οι κάρτες εισόδου εργαζομένων έχουν μπλοκάρει και δεν μπορούν να μπουν μέσα για να διορθώσουν το πρόβλημα.

«Αυτός ο ιστότοπος δεν είναι προσβάσιμος» «αδύνατον να βρεθεί η διεύθυνση του διακομιστή», ανέφερε η ιστοσελίδα του Facebook απευθυνόμενη σε πολλούς χρήστες σήμερα γύρω στις 18.00 ώρα Ελλάδος. Η βλάβη δείχνει να διαρκεί εδώ και σχεδόν μια ώρα.

«Έχουμε ενημερωθεί ότι ορισμένοι άνθρωποι δυσκολεύτηκαν να έχουν πρόσβαση στις εφαρμογές μας και τα προϊόντα μας. Εργαζόμαστε για να επανέλθουν στην κανονική τους λειτουργία το ταχύτερο δυνατόν και ζητάμε συγγνώμη για αυτή την ταλαιπωρία», έγραψε στο Twitter o ‘Αντι Στόουν, εκπρόσωπος Τύπου του ομίλου.

Frances Haugen: Η γυναίκα που «ξεμπρόστιασε» το Facebook

Την ίδια ώρα η πλατφόρμα των σχεδόν 3 δισεκατομμυρίων μηνιαίων χρηστών διανύει μια από τις χειρότερες κρίσεις για τη φήμη της τις τελευταίες δυο εβδομάδες, εξαιτίας των αποκαλύψεων μιας μάρτυρα δημοσίου συμφέροντος. Πρώην μηχανικός υπεύθυνη προϊόντος στο Facebook, η Φράνσις Χόγκεν διέρρευσε πολλά εσωτερικά έγγραφα, συγκεκριμένα στη Wall Street Journal, και κατηγόρησε τον όμιλο ότι «(επιλέγει) το όφελος παρά την ασφάλεια», των χρηστών του, σε συνέντευξη που μεταδόθηκε την Κυριακή από το αμερικανικό δίκτυο CBS.

Η Φράνσις Χόγκεν (Frances Haugen) η οποία φανέρωσε την ταυτότητά της σε συνέντευξή της χθες, Κυριακή (3/10), στο δίκτυο CBS και κατηγόρησε τον όμιλο ότι βάζει επισταμένως «το κέρδος πάνω από την ασφάλεια» των χρηστών.

Η 37χρονη Φράνσις Χόγκεν, η οποία εργαζόταν ως product manager στην ομάδα παραπληροφόρησης στο Facebook, είχε καταγγείλει στην αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς ότι η εταιρεία παραπλανούσε τους επενδυτές και όπως είπε, ενήργησε για να βοηθήσει να αλλάξει ο γίγαντας των social media.

Το Facebook από την πλευρά του υποστήριξε ότι οι διαρροές ήταν παραπλανητικές και αποσιωπούσαν τη θετική έρευνα που διεξήγαγε η εταιρεία. Η πρώην υπεύθυνη προϊόντων στο Facebook Χόγκεν αναμένεται να καταθέσει αύριο, Τρίτη, στην Επιτροπή Εμπορίου της αμερικανικής Γερουσίας.

Facebook: Πρόβλημα για εκατομμύρια χρήστες από το παγκόσμιο black out

Προβλήματα στη σύνδεσή τους αντιμετωπίζαν από τις 18.30 της Δευτέρας εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως των social media, καθώς  Facebook , Ιnstagram και WhatsApp, ήταν εκτός λειτουργίας, όπως επίσης και το Messenger.

Τα ζητήματα που είχαν προκύψει έπληξαν τους λογαριασμούς χρηστών σε ολόκληρο τον κόσμο. Σε ό,τι αφορά στο Facebook, έχουν γίνει περισσότερες από 2.000 αναφορές στο downdetecor.

Τι απαντά η εταιρεία

Η εταιρεία του Μαρκ Ζάκερμπεργκ, μέσω twitter, έκανε ένα πρώτο σχόλιο ώστε να δώσει κάποια εξήγηση για το ζήτημα που έχει προκύψει. «Καταλαβαίνουμε ότι μερικοί άνθρωποι αντιμετωπίζουν πρόβλημα στην σύνδεση με την εφαρμογή και τα προϊόντα μας. Δουλεύουμε για να επιστρέψει η κανονικότητα όσο πιο γρήγορα γίνεται και απολογούμαστε για την οποιαδήποτε δυσκολία», έγραψε χαρακτηριστικά.

 988 total views,  6 views today

.

Απάντηση