Errik Nour: Ο χορός είναι η ύψιστη τέχνη μετά τη γλυπτική.
Errik Nour: Ο χορός είναι η ύψιστη τέχνη μετά τη γλυπτική. Αργεντίνικο τάγκο, παθιασμένο φλαμένκο ή βραζιλιάνικο Σάμπα, βιεννέζικο βαλς, κουβανέζικη Ρούμπα ή λάτιν σάλσα, όποιο στιλ χορού κι αν ταιριάζει στην προσωπικότητά σας το βέβαιο είναι, ότι ο χορός γενικά είναι ο συνδυασμός καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης, η επικοινωνία ψυχής
