Εκλογές ΚΙΝΑΛ: Τι άλλαξε στα στοιχήματα μετά το ντιμπέιτ. Ποιος ανεβαίνει, το χρήμα βγάζει νικητή
Αλλαγές στα στοιχήματα μετά το ντιμπέιτ ΚΙΝΑΛ, ποιος υποψήφιος ανεβαίνει;
Έντονο ήταν το ενδιαφέρον για το debate ΚΙΝΑΛ των πέντε υποψηφίων, στο οποίο δεν συμμετείχε ο Γιώργος Παπανδρέου.
«Βροχή» έπεσαν τα σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την παρουσία των υποψηφίων, το ύφος, τον τρόπο ομιλίας, ακόμη και τις ενδυματολογικές προτιμήσεις τους.
Πόσοι είδαν το debate στην ΕΡΤ
Ενδιαφέρον έχουν τα νούμερα τηλεθέασης που συγκέντρωσε το debate ανάμεσα στους υποψηφίους για την εκλογή προέδρου του ΚΙΝΑΛ, που προβλήθηκε το βράδυ της Δευτέρας στην ΕΡΤ1.
Στο σύνολο της τηλεθέασης, το debate των υποψηφίων συγκέντρωσε 8,2% στο σύνολο, ενώ στις ηλικίες 18-54 η τηλεθέαση βρέθηκε στο 4,4%.
Οι αποδόσεις στα στοιχήματα για εκλογές ΚΙΝΑΛ
Η εκλογή ηγεσίας στο ΚΙΝΑΛ, εκτός από πολιτικό ενδιαφέρον, έχει προκαλέσει και το ενδιαφέρον των στοιχηματικών εταιρειών.
Η εταιρεία Stoiximan δίνει φαβορί τον Νίκο Ανδρουλάκη με απόδοση στο 1.95. Ακολουθεί ο Γιώργος Παπανδρέου με απόδοση στο 3.00. Στην τρίτη θέση ο Ανδρέας Λοβέρδος με 4.25.
Ο Παύλος Χρηστίδης ανεβαίνει και έχει απόδοση 50.00, ενώ ο Χάρης Καστανίδης και ο Παύλος Γερουλάνος 150.00.
Επίσης, η εταιρεία novibet δίνει πρώτο τον Νίκο Ανδρουλάκη με 1.90, δεύτερο τον Γιώργο Παπανδρέου με 2.30 και τρίτο τον Ανδρέα Λοβέρδο με 4.50.
Ακολουθούν ο Παύλος Χρηστίδης με 81.00, ο Παύλος Γερουλάνος και ο Χάρης Καστανίδης με 101.00.
Υπερδιπλάσια από το 2017 η τηλεθέαση στο χθεσινό debate
Και μπορεί τα ποσοστά της τηλεθέασης να μην ήταν πολύ ψηλά, αλλά περισσότεροι από 380.000 πολίτες (συγκεκριμένα 382.434) παρακολούθησαν χθες την τηλεαναμέτρηση της ΕΡΤ για την εκλογή της νέας ηγεσίας του Κινήματος Αλλαγής.
Αριθμός πολύ μεγάλος για τα δεδομένα της Δημόσιας Τηλεόρασης, αλλά και για το ΚΙΝΑΛ, καθώς η μέση τηλεθέαση που κατέγραψε το σύνολο της εκπομπής ήταν 8,2% και μάλιστα απέναντι στα δημοφιλέστερα σίριαλ των ιδιωτικών καναλιών (Γη της Ελιάς, Σασμός, Αγριες Μέλισσες), ανεβάζοντας την ΕΡΤ1 στην τέταρτη θέση στο λεγόμενο prime time, ξεπερνώντας όχι μόνο το OPEN, αλλά ακόμη και τον SKAI.
Σε αυτό προφανώς συνέβαλαν και οι δημοσιογραφικές καινοτομίες που δοκίμασε για πρώτη φορά χθες η ΕΡΤ, ενθαρρύνοντας για πρώτη φορά έναν πιο ελεύθερο διάλογο μεταξύ των συνυποψηφίων.
Σύμφωνα μάλιστα με τα αναλυτικά στοιχεία που έδωσε πριν από λίγο η Nielsen για τη χθεσινή τηλεαναμέτρηση, μετά τις 11.00 το βράδυ η τηλεθέαση του debate ξεπέρασε ακόμη και το 10.5%, ενώ το μεγαλύτερο ενδιαφέρον το έδειξαν οι άνδρες ψηφοφόροι.
Είναι εντυπωσιακό ότι στους άνδρες άνω των 55 ετών η μέση τηλεθέαση έφτασε το 17,2%.
Για να έχει κανείς μια τάξη μεγέθους, το αντίστοιχο debate του 2017, που είχε πάλι μεταδώσει η ΕΡΤ, για την εκλογή του πρώτου αρχηγού του ΚΙΝΑΛ, είχε σημειώσει μέση τηλεθέαση μόλις 3% και το είχαν παρακολουθήσει μόλις 137.000 πολίτες.
Σημειώνεται, τέλος, ότι η ΕΡΤ ήδη έχει δηλώσει παρούσα να διοργανώσει και να μεταδώσει στα μέσα της επόμενης εβδομάδας και ένα ακόμη debate ανάμεσα σε εκείνους που θα επικρατήσουν στις εκλογές της Κυριακής, αν φυσικά το συμφωνήσουν οι δύο υποψήφιοι αρχηγοί.
Πώς σχολίασε το twitter το debate του ΚΙΝΑΛ
Το μεγάλο ενδιαφέρον, πάντως, της κοινής γνώμης, για το debate στην ΕΡΤ φάνηκε από το γεγονός ότι από χθες το βράδυ ως σήμερα, το χάσταγκ #DebateΚΙΝΑΛ είναι πρώτο στο Greece trends, στο Twitter.