Ελένη Δήμου: Ξανά στο νοσοκομείο λόγω κορονοϊού – «Δεν μπορώ να το αποφύγω, είμαι χάλια»
Ελένη Δήμου: Ξανά στο νοσοκομείο λόγω κορονοϊού – «Δεν μπορώ να το αποφύγω, είμαι χάλια» Επέστρεψε στο νοσοκομείο η Ελένη Δήμου γιατί τα συμπτώματα του κορονοϊού δεν υποχώρησαν H Ελένη Δήμου δημοσιοπόιησε χθες (3/10) ότι βρίσκεται σε καραντίνα καθώς είναι θετική στον κορονοϊό, και μάλιστα χρειάστηκε να μεταφερθεί εσπευσμένα στο νοσοκομείο «Σωτήρια» με έντονα
