28 Μαρτίου, 2024

Το Studio Κυψέλης είναι ένα Pocket Theater με ευρωπαϊκές προδιαγραφές.

Το Studio Κυψέλης είναι ένα Pocket Theater με ευρωπαϊκές προδιαγραφές.

ΕΛΕΝΑ ΚΟΣΜΑΝΟΥ

To Studio Κυψέλη βρίσκεται κοντά στη Φωκίωνος Νέγρη πέντε λεπτά από τον ηλεκτρικό σταθμό της Βικτώριας, στον πεζόδρομο της Σπετσοπούλας , στον αριθμό εννέα, στη συμβολή με την λεωφόρο Κυψέλης. Αποτελεί ένα φιλόξενο στα πρότυπα  των ευρωπαϊκών μικρών θεάτρων  με δυο ξεχωριστές αίθουσες, μια αμφιθεατρική για παράσταση και ένα φουαγιέ ικανό να σε κρατήσει, πριν ή μετά από το δρώμενο, το κοινό για ένα ποτό. Δημιουργήθηκε από το Γιώργο Λιβανό προκειμένου να στεγάσει τις ανάγκες της ομάδας ΘΕΑΤΡΙΝΩΝ ΘΕΑΤΕΣ, που τα τελευταία δέκα χρόνια απασχολεί με φιλόδοξες πετυχημένες παραστάσεις, το ελληνικό θεατρικό γίγνεσθαι αλλά κα ι να δόσει βήμα σε σημαντικές ομάδες και παραστάσεις.

 Studio Κυψέλης
Γιώργος Λιβανός

Το Studio Κυψέλης είναι κατά τη γνώμη μας, αυθεντικό θέατρο τσέπης. Βρίσκεται στο θεωρούμενο «θεατρικό πι της Κυψέλης». Η ομάδα «Θεατρίνων Θεατές» που ίδρυσε ο Γιώργος Λιβανός, που είναι και ο σκηνοθέτης της είναι η μόνη ομάδα -και σκηνή στην Αθήνα που ανεβάζει έργα στα οποία μπορεί να θαυμάσει κάποιος ό,τι πιο απρόσμενο: αγαπημένες σταρ πρόσφατων εποχών, σαν την Καίτη Ιμπροχώρη ή την Ισμήνη Καλέση, την Τέτη Σχοινάκη ή και την πρόσφατα χαμένη Μαριάννα Τόλη, σε πρωταγωνιστικούς ρόλους κλασικού ρεπερτορίου (π.χ. Μαριβό, Ουάιλντ) ή και σε πρόζες απολαυστικές σπουδαίων κειμένων. Κυρίως, όμως, το Studio Κυψέλης περιλαμβάνει τακτικά στο ρεπερτόριό του, χωρίς να αναλώνεται σε τυμπανοκρουσίες σχετικά, έργα τολμηρά, πρωτότυπα ή και lgbtq+ ευαισθησίας, όπως ήταν, για παράδειγμα, μια μεγάλη εισπρακτική επιτυχία του, το περίφημο Δαχτυλίδι του Λεονάρντο του Rick Elice ή το έργο του Γιάννη Σολδάτου Όταν ο Παζολίνι συνάντησε το αγόρι που του πρόσφερε τον θάνατο.

Αναλυτικότερα:

Το Studio Κυψέλης κατάφερε να χωρέσει σε μια δεκαετία το ΓΙΩΡΓΟ ΛΙΒΑΝΟ, την ΚΑΙΤΗ ΙΜΠΡΟΧΩΡΗ, τον ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟ, τη ΜΑΡΙΑ ΑΛΙΦΕΡΗ το ΝΙΚΟ ΒΕΡΛΕΚΗ, τη ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΤΟΛΗ, τη ΣΤΕΛΛΑ ΜΑΡΗ, το ΣΤΑΜΑΤΗ ΤΖΕΛΕΠΗ, το ΖΑΧΑΡΙΑ ΡΟΧΑ, το ΜΑΝΩΛΗ ΔΕΣΤΟΥΝΗ του ΜΙΧΑΛΗ  ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΥ αλλά και δεκάδες άλλους νέους ηθοποιούς ή και παλιότερους ηθοποιούς ( Τσιώμου, Παναγιωτίδη, Φωτοπούλου, Μπεράτη, Φραγκολιά, Φίλια, Καραγκιαούρη, Ραμπαούνη, Λιακόπουλο, Κραγιώργη, Τσακαρισιάνου , Σχοινάκη,Μιρόν, Παρούση , Πένυ Ξενάκη, Κακαβούλη Ρήγου, Καραγιαννίδου, Γιάννακα ,Κωτίδου , Ακτύπη , Μανο Χαυζηγεωργίου κ.α.  και διαλεχτές ομάδες σε πάνω από 70 παραγωγές. Ένα αγαπημένο pocket theater, με σύντομη και διαλεχτή ιστορία σε μια δεκαετία. Ας μάθουμε γι αυτόν.

Φιλόξενος , καλοστημένος φτιαγμένος στα πρώτυπα  των ευρωπαικών pocket theaters, με δυο ξεχωριστές αίθουσες, μιά αμφιθεατρική για παράσταση και ένα φουαγιέ ικανό να σε κρατήσει, πριν ή μετά από το δρώμενο, το κοινό για ένα ποτό. Δικαίως η δημοσιογράφος κα Τίνα Σγουροπούλου , το χαρακτήρισε “ένα από τα ωραιότερα και αυθεντικότερα pocket theaters της Ευρώπης , με αίσθηση και στυλ ,που μυρίζει θέατρο!”  το mytheatro.gr : ” Ένα θέατρο, εξαιρετικά καλαίσθητο, διακοσμημένο με αντικείμενα αποκλειστικά θεατρικά και κομμάτια vintage…” και η LIFO “…σαν το αυθεντικότερο pocket theater!”

Η ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.

Το STUDIO ΚΥΨΕΛΗΣ, δημιουργήθηκε από το Γιώργο Λιβανό για δύο λόγους. Αφ΄ενός με σκοπό να στεγάσει τις ανάγκες της ομάδας ΘΕΑΤΡΙΝΩΝ ΘΕΑΤΕΣ, που τα τελευταία δενατρία χρόνια απασχολεί με φιλόδοξες πετυχημένες παραστάσεις, το ελληνικό θεατρικό γίγνεσθαι, με παραστάσεις κλασσικού ρεπερτορίου αλλά και ιδιαίτερα φιλόδοξου, βραβευμένου, συνήθως σύγχρονου. Συχνά επιλογές έργων πρωτοπαρουσιασμένων στην Ελλάδα. Οι Θεατρινων Θεατές, από τις ομάδες που είχαν κατ΄επανάλληψη επιχορηγηθεί από το ΥΠ.ΠΟ. και τον Ο.Ε.Θ.  Σ.Ε.Η., αλλά και από την Περιφέρεια Αττικής, καταφέρνουν μέσω του Σαίξπηρ, του Ίψεν, του Ουάιλδ, του Μαριβώ αλλά και του Ουίλιαμς, του Σώτερ, του Φόλευ του Όσμπορν, του Χάουαρντ  του Έλις αλλά και των Σολδάτου, Χρονά, Σκούρτη, Μιχαλάτου και  μορφωποιούν τη δική τους σημαντική θεατρική παρουσία, και αποχτούν ταυτότητα αναγνωρίσιμη, όσο και αναγνωρισμένη από κοινό και κριτικούς. Μετά από περιπλανήσεις λιγόχρονες βρήκαν το χώρο που τους φιλοξενεί ενώ παράλληλα προετοιμάζει τα πετάγματα τους, σε σημαντικά Festivals, ανά την Ελλάδα, πάντα με ξεχωριστούς συνεργάτες, μέλη της ομάδας.Γιώργο Λιβανό

Αφ΄εταίρου, δόθηκε βήμα σε σημαντικούς δημιουργούς, του ελληνικού χώρου, νέους αλλά και παλιότερουςνα εκφραστούν, με ιδεατό τρόπο, από  το κλασσικό ή σύγχρονο μοντέρνο θεατρικό έργο μέχρι ακραίες μορφές πειραματισμού , ενναλακτικού θεάτρου, musical , μουσικών συναυλιών παιδικού θεάτρου, επιθεώρησης, ακόμα και όπερας! Ακόμα και Διεθνές Festival το MOSAIC, θεάτρου και τραγουδιού με άτομα από όλο τον κόσμο φιλοξενήθηκε πριν δυο χρόνια για εφτά μέρες ,στα δύο επίπεδα του ιδαίτερου αυτού pocket theater.

ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΤΟΥ STUDIO ΚΥΨΕΛΗΣ.

Το Studio Κυψέλης λοιπόν, ένας δίπατος φιλόξενος χώρος -& με ένα όμορφο πατάρι γραφείο , φτιαγμένος εξ΄ολοκλήρου από τη σκηνογράφο Δέσποινα Βολίδη, που περιλλαμβάνει το όμορφο φουαγιέ, με πιάνο αντίκα, και φώτα θεάτρου, καλαίσθητο, διακοσμημένο με αντικείμενα αποκλειστικά θεατρικά και vintage. Μπορεί κανείς να κρυφοκοιτάξει αντικείμενα από τις προηγούμενες παραστάσεις της ομάδας Θεατρίνων Θεατές, μέχρι κομμάτια από σκηνικά που πέρασαν από το Μοντέρνο Θέατρο του Γιώργου Μεσσάλα, που ευγενώς τα προσέφερε στον παλιότερο συνεργάτη του Λιβανό,  κομψοτεχνήματα από το παλιό Αμόρε, μέχρι αφίσσες και φωτογαφίες από παραστάσεις που φιλοξενήθηκαν στο STUDIO ΚΥΨΕΛΗΣ , και τέλος βιβλία και μικροπράγματα που ανήκαν στην Βίλμα Κύρου, διαλεχτή πρωταγωνίστρια  και θιασάρχη, στο καμαρίνι της που δεσπόζει στο κέντρο του φουαγιέ! Η συγκεκριμένη επιλογή, τιμή προς την πρωταγωνίστρια, έγινε με το δεδομένο ότι η κυρίως αίθουσα του θεάτρου μετονομάστηκε σε  Αίθουσα Βίλμας Κύρου, μια που εκτός των άλλων ο Λιβανός κατέχει τη μεγάλη θεατρική βιβλιοθήκη της μεγάλης πρωταγωνίστριας και σύντομα σκοπεύει στη μνήμη της να την αναδείξει σε δανειστική. ΄Ενας ζεστός καφές ή ένα ποτήρι σαγκρία θα σας βοηθήσει να αναγνωρίσετε ένα χώρο υποδοχής, από τους πλέον ζεστούς και χαρακτηριστικούς, με εντελώς προσωπικό στίγμα, που έχει φιλοξενήσει και μουσικές βραδυές (*Aβαγιανός- Τσέτη- Ψαραδέλλης).

Η κυρίως αίθουσα αμφιθεατρική , με άνετες καρέκλες, και ατμόσφαιρα κλασσικού θεάτρου, έχει πολλές δυνατότητες. Εύκολα από black box, μεταρτέπεται μηχανικά σε white line / μαύρου θεάτρου απαίτηση/, ενώ τα ιδιαίτερα φώτα, τα σκηνικά επίπεδα, οι δύο προτζέκτορες, και τα ρομποτικά φώτα μαζί με το dolby soroond system, και το επιδαπέδιο πιάνο,  προσφέρουν στις ομάδες που φιλοξενούντε εύκολες λύσεις παραστασιοποίησης και στους θεατές άνετη θέαση, ενώ το full  air condition, επιτρέπει παραστάσεις καθ΄όλη τη διάρκεια του χρόνου!

ΤΟ ΡΕΠΕΡΤΟΡΙΟ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.

Ζηλευτό και πραγματικά εκτεινόμενο σε όλους τους θεατρικούς μορφολογικά χώρους, ξεκινάει από τις παραστάσεις της ομάδας ΘΕΑΤΡΙΝΩΝ ΘΕΑΤΕΣ. “Η Σημασία να είναι κανείς σοβαρός” του Wilde, μια μεγάλη παραγωγή με λαμπρή διανομή αποτελεί το φιλόδοξο ξεκίνημα του θεάτρου έξι χρόνια πριν , με την Καίτη Ιμπροχώρη, την Ισμήνη Καλέση, το Γιώργο Μάζη, την Τέτη Σχοινάκη , το Χρήστο Λιακόπουλο κ.α. και γεμίζει. Ακολουθεί το σύγχρονο εναλλακτικό “Χόρεψε με, ως το τέλος του Κόσμου” του Sauter, με τους Καίτη Ιμπροχώρη, Νατάσσα Τσακαρισιάνου, τον Γιώργο Λιβανό κ.α. , και ο μονόλογος του Πεσσόα, “Αντίνοος”με το Στέφανο Κακαβούλη . Σειρά έχουν , τα περίφημα “Βρώμικα Κόλπα” του Folley, ένα από τα καλύτερα ψυχολογικά θρίλερ, που έρχονται πρώτη φορά στην Ελλάδα, με τη Μαρία Αλιφέρη, και παίζοται sold out για δύο χρόνια, για να δόσουν τη σκυτάλη στο άπαιχτο στην Ελλάδα musical του Ibsen “Κωμωδία του έρωτα”, που συγκεντρώνει εγκωμιαστικές κριτικές  και στη διανομή της  συναντάμε τους Γιάννη Φίλια, Άντεια Ολυμπίου, Πένυ Ξενάκη, Χρήστο Λιακόπουλο, Νικόλα Καραγκιαούρη, Γιάννη Τσιώμου κ.α.  με ζωντανή μουσική από σκηνής, από τη Νίκη Γκουντούμη.

Έπεται το “Ημερολόγιο ενός τρελού” του Γκόγκολ με το Σταύρο Καλλιγά, μια εκδοχή εκδοχή για τσέλλο κα φωνή και το εξαιρετικό, πρωτοπαρουσιαζόμενο στην Ελλάδα “Μισά μισά” των  Rees, Elice,  με την Ισμήνη Καλέση και τον Αντώνη Ραμπαούνη.

Τα “Οργισμένα Νιάτα” του Osborne, με τη Μαριάννα Τόλη, ο “Καβάφης Επέστρεφε” μια ιδαίτερη δραματοποιημένη  αναφορά στη ζωή και το έργο του μεγάλου Αλεξανδρινού ποιητή από τους Millas, Αγγελάκη, Λιβανό Χριστοδούλου, με το Νίκο Βερλέκη, την Ελευθερία Ρήγου , το Νίκο Χαλατζίδη, το Γιάννο Παπαευσταθίου κ.α. Και φυσικά το περίφημο Leonardo’s Ring  του πολυβραβευμένου Rick Elice, με το Χρήστο Λιακόπουλο , τον Κώστα Φραγκολιά κ.α. , το οποίο αποτέλεσε τη μεγαλύτερη εισπρακτική , και γιατί όχι και καλλιτεχνική,επιτυχία pocket theater στην Ελλάδα & παιχτηκε για τρία χρόνια!

Τα έργα του Γιάννη Σολδάτου, “Όταν ο Παζολίνι συνάντησε το αγόρι που του πρόσφερε το θάνατο”, “Ο Fellini και τα όνειρα των κλόουν”, “Το βράδυ που η Μαίρυλιν πέρασε στη λεωφόρο των αστεριών”,του Χρονά “Μαύρα Τακούνια” της Μαίρης Μιχαλάτου “Η Κάρεν Στόουν δε μένει πια εδώ” και το κύκνειο άσμα του Γιώργου Σκούρτη ΣΟΚ. Το περίφημο Victims του Howard και το υπερπετυχημένο Απόψε Αυτοσχεδιάζουμε.

Παράληλα το STUDIO ΚΥΨΕΛΗΣ είναι από τους χώρους που λειτουργεί όλη την εβδομάδα και έχοντας ενστερνιστεί πετυχημένα το εναλασσόμενο ρεπερτόριο,  και έτσι καταφέρνει  να δόσει πολύχρονο βήμα σε εξαιρετικούς δημιουργούς.

Στο χώρο του σύγχρονου και κλασσικό ρεπερτορίου, ο Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος, φιλοξενήθηκε με τα έργα “Νουμινία” της Ματίνας Μόσχοβη, “Ο μέγας Ιεροεξεταστής” του Ντοστογιέφσκι, “Faux Βίες” της Αγγ. Σάντόρα και “Σομόν σατέν” του Allan Ball.

Στο κλασσικό ρεπερτόριο πάλι ,ο Πάνος Κατέρης προσεγγίζει το “Πορτραίτο του Ντόριαν Γκρέυ” του Wilde, στη γνωστή εκδοχή των Ροζίτας Σώκου και Μίμη Πλέσσα με τον Γιώργο Τσακίρη και  ο Αντώνης Αλεξίου με τη Σόνια Κωτίδου στον “Τίγρη ” του Sisgale.

Ιδαίτερη σημασία δόθηκε στο ελληνικό ρεπερτόριο. Έτσι , τεράστα επιτυχία γνώρισε δυό χρόνια,  ο Σταμάτης Τζελέπης με τα έργα “Black Humore” και “Ωχ τα νεφρά μου!” του Μπάμπη Τσικληρόπουλου.  Το ίδιο και ο Γιώργος Βασιλειάδης με το “Εμένα φοβάμαι” με το Θεόφιλο Βανδώρο και το Γιώργο Γεωργιάδη, και ο Κώστας Λαβδιώτης με την επιθεωρησιακή κωμωδία ” Μπουλούκια Θεατρίνοι”. Ο Μανώλης Δεστούνης με τα έργα ” Τα ρολόγια της Ζωής μου” της Τούλας Μπούτου, “Το τελευταίο τρένο” και ο “Τελετάρχης” του Β. Ανδρεόπουλου και “Cabaret Ελλάς ” της Τούλας Μπούτου. Ακόμα η Κ. Κλήμη με το “Pizza Mercedes” και η Λαμπρινή Λίβα με το “Φτου κακά!” του Γιάννη Τραμπίδη και τα τελευταία χρόνια το Θέατρο της Κούλουρης του Β.Κουμπάτη με αρκετά εργα και βραβευμένα έργα του Νασου Αγγελου (* κονιάκ μετά την καταιγίδα & Παγίδα για τα όνειρα) και ωραία έργα της Μαρίνας Σωτηροπούλου και του Γιάννη Ρωμανού. Ξεχωριστή ηβπαρουσία της Πέπης οικονομοπουλου που ο Καθρέφτης της βρηκε νέα στέγη στο Studiο Κυψελης.

Στο σύγχρονο εναλλακτικό ρεπερτόριο, η Στέλλα Μαρή θαυματοποιεί με το “Forever yours 2” με το Γιώργο Λιβανο και το Μιχάλη Κουκουλομμάτη, η Βίβιαν Ιωάνου με το “Ταξίδι”της με την Έλενα Μιχαλάκη και τη Ζένια Θεοφανοπούλου,  και οι Γιάννης Σολδάτος Γιάννης Μακρόπουλος παρουσιάζουν με μεγάλη επιτυχία την
“Ιερή Πόρνη” τουςόπως και η Αθηνά Λιάσκα με την εναλλακτική ελληνική όπερα “Φωνή”.

Η Μαριάννα Τόλη συναντιέται μουσικά  με το Γιάννη Φίλια αρχικά και αργότερα με το Στέφανο Κακαβούλη σε βραδιές μελοποιημένης ποίησης.

Η ΚΡΙΤΙΚΗ

Οι  περισσότεροι από τους σημαντικότερους  Έλληνες κριτικούς , βρέθηκαν στο πλάι του θεάτρου, και μίλησαν με θαυμαστά λόγια για το ρεπερτόριο και τις επιλογές του. Τονίζοντας , ότι δημιουργήθηκε με προσωπικό κόπο και μεράκι και διατηρείται με αυταπάρνηση, σε μία φάση που οι θεατρικές παραγωγές φθίνουν και οι μεγάλοι χώροι περιορίζονται, παρά την διακοπή των κρατικών επιχορηγήσεων. Έτσι στο πλάι του θεάτρου βρέθηκαν ο Κώστας Γεωργουσόπουλος, η Ροζίτα Σώκου, ο Βασίλης Μπουζιώτης, ο Ηλίας Μαλανδρής, η Χαρά Μπακονικόλα, η Λυδία Κώνστα, ο Γιώργος Χριστόπουλος, ο Κωνσταντίνος Μπούρας,ο Σταύρος Ξυντάρας, ο Άκης Χαραλαμπίδης,  η Τζένη Κουκίδου, ο Γιώργος Αθανασιάδης, . ο Φώτης Δεληγιάννης, η Ηρώ Μητρούτσικου, η Λεία Τσεκουρα και πολλοί άλλοι σύμμαχοι, εμψυχωτές και υποστηρικτές του μικρού , που κερδίζει επάξια το κομμάτι του έναντι του μεγάλου.Γιώργο Λιβανό

MUST

Βραβείο καλύτερης παράστασης και γυναικείας ερμηνείας από τη Διεθνή UNESCO, για τα ΒΡΩΜΙΚΑ ΚΟΛΠΑ και τη Μαρία Αλιφέρη. Τιμητικές διακρίσεις από την UNESCO Πειραιώς και Νήσων, για τις παραστάσεις Η ΚΩΜΩΔΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ, ΜΕΓΑΣ ΙΕΡΟΕΞΕΤΑΣΤΗΣ, FAUX ΒΙΕΣ, ΜΙΣΑ ΜΙΣΑ, ΟΡΓΙΣΜΕΝΑ ΝΙΑΤΑ και ο ΤΕΛΕΤΑΡΧΗΣ και ειδικό τιμητικό βραβείο στο Μανώλη Δεστούνη για την προσφορά του. Βραβείο από το U TUBE, διπλή πλατίνα για τη Μαριάννα Τόλη για το τραγούδι  trailer στο LEONARDO’S RING.  Το LEONARDO’S RING βρέθηκε υποψήφιο για βραβείο καλύτερης παράστασης, ερμηνείας , στον Παναγιώτη Κατσίκη και τραγουδιού στη Μαριάναν Τόληυ. Οι παραστάσεις ΚΩΜΩΔΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ και ΤΑΞΙΔΙ τελούσαν υπό την αιγίδα του ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ.  Η ΚΩΜΩΔΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ήταν υπό την Αιγίδα της Νορβηγικής Πρεσβείας, ενώ το STUDIO ΚΥΨΕΛΗΣ  και οι παραστάσεις του είναι υπό την αιγίδα του ομίλου UNESCO Πειραιώς και Νήσων.  Βραβεία για τις παραστάσεις ” ΣΟΚ- Fellini Η Κάρεν Στόουν απο το διαβλκανικό Φεστιβαλ.

Δεκάδες χορηγοί επικοινωνίας στηρίζουν την προσπάθεια μαζί με έγκριτους επικοινωνιολόγους όπως ο Αντώνης Κοκολάκης, ο Νίκος Σαραφανιάν, η Καλιόπη Παπαδά η Νατάσα Παππά και φέτος η Νταίζη Λεμπέση ενώ ο πρόσφατα χαμένος Βασίλης Μπουζιώτης βοήθησε σε πολλές παραγωγές.

Στα σημαντικά συν τα εξαιρετικά συλλεκτικά προγράμματα πολλές φορές με cds που συνοδεύουν , κυρίως τις δουλειές της ομάδας ΘΕΑΤΡΙΝΩΝ ΘΕΑΤΕΣ .

  • Ο Γιώργος Λιβανος πήρε ένα υποβαθμισμένο κρυμμένο σε πεζόδρομο της Κυψέλης, πρώην internet cafe και με τη βοήθεια της μητέρας του & πουλώντας το πατρικό του, έφτιαξε ένα pocket theater αξιώσεων ξοδεύοντας 100.000 ευρώ! Ανά πάσα στιγμή είναι έτοιμος για το επόμενο πέταγμα!

ΣΧΕΔΙΑ

Η φιλόδοξη παραγωγή του εργου του Osborne  ΤΟ ΠΟΡΤΡΕΤΟ ΤΟΥ ΝΤΟΡΙΑΝ ΓΚΡΕΥ , ηεπανάλληψη του περίφημου Victims και των ΟΡΓΙΣΜΕΝΩΝ ΝΙΑΤΩΝ, ενώ φιλόδοξες παραγωγές προγραματίζονται όπως  το νέο έργο του Γιαννη Σολδάτου ” Ο γλάρος πέταξε με το λεωφορειο” μια νέα συνεργασία της Πεπης Οικονομοπουλου με την Καίτη Ιμπροχωρη αλλά και  ο ΒΟΥΤΣΕΚ του Μπύχνερ ή το ΑFRICA GOTHIC, της Ντε Βετ, ένα αντιμιλιταριστικό CABARET βασισμένο σε κείμενα του Βάλεντιν , και συνεργασίες με την Καίτη Ιμπροχώρη , Γιάννη Σολδάτο ,που ειναι καινκαλλιτεχνικοι σύμβουλοι- συνυπευθυνοι στις επιλογές – και τον Νάσο Αγγέλου και πολλούς νέους δημιουργούς σκιαγραφούν τονπρόσωπο του studio μετά την Πανδημία , που περιλαμβάνει εργαστήρι θεάτρου , μουσική σκηνή και μίνι festival μονολόγων και festival εναλλακτικού θεάτρου, πρημοδοτείται στα άμεσα σχέδια της ομάδας του STUDIO ΚΥΨΕΛΗΣ , που αισιοδοξούν να μας κρατήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον για ένα θέατρο που αισιοδοξεί να αποκτήσει θερινό αδερφάκι στην Κυψέλη , και να εξακολουθήσει να μας διασκεδάζει προβληματιζόμενους, με σημαντικές παραγωγές και καλές τιμές στην τιμή των εισητηρίων, που & φέτος θα κλίνονται και on line

 

Studio Κυψέλης, Σπετσοπούλας 9 & Κυψέλης, 210 8819571

https://www.google.com/maps/@38.0013842,23.7264917,16z