25 Νοεμβρίου, 2024

Πόσο πιο μπ@#ρδ#λο πια! Δύο μήνες παλεύει ανάμεσα σε ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ για να βρει το δίκιο του!

Πόσο πιο μπ@#ρδ#λο πια! Δύο μήνες παλεύει ανάμεσα σε ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ για να βρει το δίκιο του!

Δύο μήνες παλεύει ο αναγνώστης μας να βρει άκρη με την ΔΕΗ και τον ΔΕΔΔΗΕ. Το λάθος δικό τους, το παραδέχονται, αλλά ο πελάτης δίκιο δεν βρίσκει. Διαβάστε να δείτε πόσο μπ##ρδ@λο χώρα είμαστε.

Αναλυτικά:

Λογαριασμός Δεη. Να τονίσω ότι είμαι ένα άτομο στο σπίτι.

Έλαβα από Οκτώβριο τρία συνεχόμενα έναντι σύνολο 600€ ενω Θα έπρεπε να είχα λάβει 2 έναντι και 1 εκκαθαριστικό κατά τον μήνα Μάρτιο. Όταν επικοινώνησα με την Δεδδηε στις 11/5 για να δω τι συμβαίνει μου απάντησαν ότι οι μετρήσεις έγιναν τον Μάρτιο για τον εκκαθαριστικό λογαριασμό αλλά απο λάθος δικό τους δεν τις έστειλαν στην Δεη.

Και ότι επόμενο εκκαθαριστικό λογαριασμό θα λάβω στις 15/6.Αυτά μου ειπαν. Πλήρωσα λοιπόν τα έναντι και δεν υπάρχει ανεξόφλητος λογαριασμός.

Στις 21/6 λοιπόν λαμβάνω εκκαθαριστικό λογαριασμό με ρήτρα αναπροσαρμογής 1006€.

Επικοινώνησα με την Δεη και μου ειπαν ναι εχετε δίκιο και να κάνω ένα αίτημα προς την Δεη και εχτες μου απάντησαν μέσω email ότι δεν είναι αρμόδια να καλέσω την Δεδδηε. Πριν καλέσω σήμερα την Δεδδηε έκανα ένα αίτημα προς την Δεδδηε για το θέμα μου και αμέσως μετά τους πήρα τηλέφωνο.

Τους εξήγησα την κατάσταση και μου ειπαν να κάνω ένα άλλο αίτημα μέσω του σάιτ γιατί αυτό που έκανα πριν από λίγο πάει στα κεντρικά. (Μιλαμε για τρέλα ) Λοιπον έκανα και αυτό το αίτημα που μου ειπαν. Αλλά η απάντηση τους ήταν ότι δεν μπορεί να γίνει τίποτα για να διορθωθεί ο λογαριασμός.

Όταν κάλεσα την Δεδδηε στις 11/5 δεν με ενημέρωσαν και δεν μου ειπαν τίποτα για την διαδικασία διόρθωσης λογαριασμού. Εγώ αυτή την στιγμή καλούμε να πληρώσω 846€ ένα πόσο που έχει αυξηθεί λόγω της ρήτρας γιατί έχουν υπολογίσει τις κιλοβατώρες από Οκτώβριο 2021 έως 21/6 2022 συνεχόμενα.

Να μην δικαιούμαι να κάνω αίτημα για επιστροφή ρήτρας γιατί δεν έλαβα εκκαθαριστικό τον Μάρτιο 2022 αλλά τον Ιούνιο. Η Δεδδηε μπορεί να λέει χωρίς ντροπή ότι ναι κάναμε λαθος αλλά πληρώστε τα δεν μπορούμε να σας κάνουμε τίποτα. Και ρωτάω σε τι μπουρδελο χώρα ζω; 2 μήνες και δεν έχω βγάλει άκρη ο ένας με στέλνει στον άλλον και όλο αιτήματα τα οποία απορω αν τα βλέπει κάποιος.

Αρνουνται να διορθώσουν το λαθος που έχουν κάνει και μου λένε να πληρώσω 850€. Υπαρχει υπεύθυνος; Δεν γίνετε να χρεώνουν τον κόσμο με παράλογες και υπέρογκες χρεώσεις να κάνουν λαθη να στέλνουν τους λογαριασμούς όποτε να ναι και να σου λένε ναι εχετε δίκιο αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.

Δεν μπορούνε να κάνουνε τίποτα για να διορθώσουν το λαθος τους αλλά εγώ ως μαλακας πρέπει να πληρώσω τα λάθη της Δεδδηε.

δεη

Reduce bounce rates