24 Νοεμβρίου, 2024

Facebook: Κάνει… rebranding – Φήμες ότι αλλάζει πολύ σύντομα όνομα

Facebook: Κάνει… rebranding – Φήμες ότι αλλάζει πολύ σύντομα όνομα

Τι είναι το metaverse που οραματίζεται ο Mark Zuckerberg

Το Facebook σχεδιάζει ολικό… rebranding, αλλάζοντας όνομα, ίσως και την επόμενη εβδομάδα, στο πλαίσιο του νέου μεγάλου στόχου του, της δημιουργίας του «metaverse», ενός νέου διαδικτυακού κόσμου επικοινωνίας των χρηστών μέσω εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.

Τα σχέδια του Mark Zuckerberg

Ο επικεφαλής του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης Mark Zuckerberg (Μαρκ Ζάκερμπεργκ) προγραμματίζει να μιλήσει για την αλλαγή ονόματος στην ετήσια εκδήλωση Connect της εταιρείας στις 28 Οκτωβρίου, όμως μπορεί η σχετική αποκάλυψη να γίνει και νωρίτερα.

Η σχετική φημολογία προέκυψε μετά από δημοσίευμα του Verge (που επικαλείται πηγή με άμεση γνώση του θέματος) και το οποίο αναπαρήγαγε το πρακτορείο Reuters. Προς το παρόν, το Facebook ανέφερε ότι δεν σχολιάζει φήμες.

Σύμφωνα με το Verge, ο Ζάκερμπεργκ φιλοδοξεί το Facebook να μείνει στην ιστορία ως κάτι περισσότερο από μέσο κοινωνικής δικτύωσης (με όλες τις επικρίσεις που έχει δεχτεί), ως βασικός δημιουργός του metaverse. Ο ίδιος είχε δηλώσει στο Verge τον Ιούλιο ότι «θα αλλάξουμε έτσι ώστε οι άνθρωποι να μην μας βλέπουν πρωτίστως ως μια εταιρεία social media αλλά ως μια εταιρεία metaverse».

Είχε προηγηθεί η ριζική αναδιάρθρωση της Google το 2015, η οποία μπήκε κάτω από την «ομπρέλα» μιας μητρικής εταιρείας, της Alphabet, εν μέρει για να σηματοδοτήσει ότι είναι πια κάτι πολύ περισσότερο από μια μηχανή αναζήτησης. Σύμφωνα με το Verge, το νέο εταιρικό όνομα του Facebook παραμένει ένα καλά φυλαγμένο μυστικό που το ξέρουν ελάχιστοι άνθρωποι. Μένει να αποδειχθεί η αλήθεια της φημολογίας.

Όσο για το metaverse, που ούτως ή άλλως αναμένεται να αναπτυχθεί στο μέλλον, είναι ένας όρος που δημιουργήθηκε από τον συγγραφέα επιστημονικής φαντασίας Νιλ Στέφενσον για να περιγράψει έναν εικονικό κόσμο όπου οι άνθρωποι δραπετεύουν από έναν δυστοπικό κόσμο. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα βγει προφητικός…

Reduce bounce rates