25 Νοεμβρίου, 2024

mAIgov: Χιλιάδες ερωτήσεις τις πρώτες ώρες λειτουργίας του Ψηφιακού Βοηθού. Πώς λειτουργεί

Δεν πρόλαβε να βγει στον αέρα ο ψηφιακός βοηθός του mAIgov.gr που λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη και ήδη οι πολίτες έσπευσαν να του υποβάλλουν χιλιάδες ερωτήσεις, για να δοκιμάσουν την νέα εφαρμογή που τους καθοδηγεί βήμα – βήμα ως προς το τι πρέπει να κάνουν για την υπηρεσία που ψάχνουν στο Δημόσιο.

Ήδη, στο διάστημα των πρώτων 2,5 ωρών που «ανέβηκε» το mAigov δέχτηκε περίπου 4000 ερωτήσεις.

Να υπενθυμίσουμε ότι ο ψηφιακός βοηθός θα αναζητά όλες τις δημόσιες υπηρεσίες και θα καθοδηγεί τον πολίτη, δίνοντας συνδυαστικές απαντήσεις σε απλά, αλλά και πιο σύνθετα ερωτήματα.

Με την είσοδο της ΑΙ στο gov.gr ο πολίτης ή η επιχείρηση δεν θα χρειάζεται να ψάχνει τις υπηρεσίες του gov και τις διαδικασίες του «Μίτος». Θα αρκεί μια γραπτή ερώτηση ή ακόμα και μία προφορική ερώτηση για να πάρει ο χρήστης αναλυτική απάντηση.

Η παρουσίαση στο Μαξίμου

«Είναι πια πολύ εντυπωσιακές οι δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης και πιστεύω ότι με αυτό το οποίο κάνουμε σήμερα αναβαθμίζουμε σημαντικά τις δυνατότητες του gov.gr, φέρνοντάς το ουσιαστικά στην εποχή του, ενδεχομένως και μπροστά από την εποχή του, όσον αφορά στην ευκολία με την οποία μπορούμε να συνομιλούμε πια με κείμενο το οποίο θα χρησιμοποιούσαμε και σε μία προφορική συνομιλία και δίνοντας τη δυνατότητα στον αλγόριθμο να μας δίνει απαντήσεις οι οποίες είναι τελικά πιο εύκολα κατανοητές», τόνισε ο Πρωθυπουργός κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των δυνατοτήτων της νέας υπηρεσίας από τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου.

Η παρουσίαση έγινε σήμερα στο Μέγαρο Μαξίμου.

Ο ψηφιακός βοηθός, που έχει τη μορφή chatbot και ενεργοποιείται στη δοκιμαστική μορφή του σήμερα το απόγευμα, θα βοηθά τους επισκέπτες του gov.gr να βρουν εύκολα την υπηρεσία που αναζητούν, απαντώντας σε απλές αλλά και σύνθετες ερωτήσεις τους.

Αποτελεί την πρώτη εφαρμογή που αξιοποιεί τεχνητή νοημοσύνη στο Δημόσιο και μία από τις πρώτες ανάλογες υπηρεσίες στην Ευρώπη, συμβάλλοντας στον ευρύτερο εκσυγχρονισμό του κρατικού μηχανισμού, ειδικά στο σκέλος της αλληλεπίδρασης με τους πολίτες για τη διευκόλυνσή τους και την απλοποίηση της καθημερινότητάς τους.

Reduce bounce rates