24 Νοεμβρίου, 2024

Προκαλεί ο Λευτέρης Ελευθερίου για Πέτρο Φιλιππίδη: «Δεν φταίει μόνο η μία πλευρά»

Προκαλεί ο Λευτέρης Ελευθερίου για Πέτρο Φιλιππίδη: «Δεν φταίει μόνο η μία πλευρά»

Τι δήλωσε ο Λευτέρης Ελευθερίου για τον Πέτρο Φιλιππίδη;

Ένας από τους πιο ταλαντούχους κωμικούς ηθοποιούς της νέας γενιάς, ο Λευτέρης Ελευθερίου, βρέθηκε στο πλατό της εκπομπής του Open «Μέρα Μεσημέρι με τη Μάριον» την Πέμπτη για να μιλήσει για την νέα θεατρική δουλειά του, την «αβάφτιστη» ακόμα επιθεώρηση που ανεβάζουν στο Άλσος η Δήμητρα Παπαδοπούλου με τον Θοδωρή Αθερίδη, με ένα αστεράτο καστ -Κώστας Κόκλας, Θανάσης Αλευράς, Παρθένα Χοροζίδου, Αντώνης Κρόμπας είναι μερικοί από τους ηθοποιούς που θα συμμετέχουν.

Από την κουβέντα δεν θα μπορούσε να λείπει ο Πέτρος Φιλιππίδης, του οποίου η δίκη συνεχίζεται στο Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας. Αφορμή στάθηκε η παλιότερη συνεργασία του Λευτέρη Ελευθερίου με τον πρωταγωνιστή και σκηνοθέτη, μια συνεργασία την οποία ο ηθοποιός έχει περιγράψει ως «ατυχή συγκυρία».

«Είναι αλήθεια ότι ο Πέτρος Φιλιππίδης ζητούσε από τους ηθοποιούς “εν λευκώ” συμφωνία για να συνεργαστούν και τι σημαίνει “εν λευκώ;”» ρώτησε η δημοσιογράφος.

«Το “εν λευκώ” τι σημαίνει μπορεί να στο πει μόνο αυτός που το λέει. Το “εν λευκώ” μπορεί να σημαίνει ότι μπορεί να φωνάξω, να αλλάξω τις ημερομηνίες, να σου αλλάξω το κομμάτι, να πάρεις κάτι άλλο, μπορώ ξαφνικά να πω ότι κόβεται…» απάντησε ο ηθοποιός.

«Όχι όμως ότι ξαφνικά θα φας ένα χαστούκι… Θα μπορούσε και αυτό;» επέμεινε η Μάριον Μιχελιδάκη.

«Δεν έγινε αυτό. Δεν χειροδίκησε ποτέ. Δεν τον έχω ζήσει πολύ, τον έζησα ελάχιστα, σε μια συνεργασία μόνο. Ήταν μια πολύ δύσκολη συνεργασία και αποφάσισα να μην ξανασυνεργαστώ.

Αλλά αυτό που έχω να πω είναι ότι δυστυχώς δεν φταίει μόνο η μία πλευρά. Και εννοώ ότι όταν ένας άνθρωπος φτάνει σε ένα πικ της καριέρας του, συνήθως έχει συνάψει σχέσεις με παραγωγούς, σκηνοθέτες, καναλάρχες.

Αν δεν γνωρίζουν αυτοί οι άνθρωποι το ποιόν ενός ανθρώπου -συνήθως καταλήγει να φέρεται έτσι κάποιος γιατί έχει αποκτήσει τεράστια εξουσία- πρέπει κάπως να υπάρχει μια παρακολούθηση του συγκεκριμένου ατόμου. Τώρα θα μπαίνει ένα άνθρωπος από τον ΣΕΗ και θα παρακολουθεί; Τίθενται διάφορα ζητήματα» επισήμανε ο Λευτέρης Ελευθερίου, πριν καταλήξει στον «πυρήνα» του προβλήματος, όπως το αντιλαμβάνεται.

«Τώρα κάτι έχει αλλάξει τα πράγματα αλλά έχει αλλάξει θεωρώ από φόβο. Είναι πολύπλοκο. Όταν μπαίνουν χορηγοί μέσα, όταν ένας άνθρωπος κάνει επιτυχία και μπορεί να φέρει στο όνομά του τη διαφήμιση μιας τράπεζας για 4-5 χρόνια, και ξαφνικά μπορεί να βγουν γι’ αυτόν τραγικά πράγματα, είναι δύσκολο. Πρέπει να συγκαλυφθούν ορισμένα πράγματα.

Υπάρχει περίπτωση να πάνε 20 άνθρωποι να διαμαρτυρηθούν για έναν καλλιτέχνη και αν αυτός είναι πολύ σημαντικός να φύγουν οι 20 αντί για τον έναν».

Reduce bounce rates