17 Μαΐου, 2024

Ομοβοφικό παραλήρημα από τον Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ: Να μην ξαναέρθουν στην Εκκλησία όσοι ψηφίσουν το νομοσχέδιο

«Δεν μπορείς να είσαι μέλος της Εκκλησίας και να είσαι ομοφυλόφιλος»

Σε ένα ομοφοβικό παραλήρημα προέβη ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, αναφέροντας έμμεσα σε όσους ψηφίσουν το νομοσχέδιο για τα ομόφυλα ζευγάρια να μην ξαναέρθουν στην Εκκλησία. Στο ίδιο μήκος κύματος βρίσκεται και ο Μητροπολίτης Φθιώτιδος.

Ειδικότερα, μιλώντας στον ΣΚΑΪ το πρωί της Παρασκευής (31.01.24) και αναφερόμενος στο νομοσχέδιο για τα ομόφυλα ζευγάρια, ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ είπε να μην ξαναέρθουν στην Εκκλησία όσοι το ψηφίσουν. «Ο ομοφυλόφιλος θέτει τον εαυτό του εκτός Εκκλησίας από μόνος του», τόνισε χαρακτηριστικά.

Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ
Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ

Και συνέχισε: «δεν μπορείς να είσαι μέλος της Εκκλησίας και να είσαι ομοφυλόφιλος»

Σημειώνεται πως πριν λίγο καιρό ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ είχε δηλώσει πως οι ομοφυλόφιλοι κινδυνεύουν να πεθάνουν από μικρόβια.

Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης: «Ο γάμος είναι σχέση ανδρός και γυναικός, αυτό πίστευε πάντα η εκκλησία»

Για το νομοσχέδιο αναφορικά με τα ομόφυλα ζευγάρια και την τεκνοθεσία μίλησε ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Θεόφιλος, αναφέροντας πως αυτό που πίστευε πάντα η εκκλησία είναι ότι ο γάμος είναι σχέση ανδρός και γυναικός.

«Ο λόγος για τον οποίο προχωρεί η νομοθέτηση του πολιτικού γάμου των ομοφύλων ζευγαριών είναι για να δοθεί η δυνατότητα τεκνοθεσίας σε κάποια από αυτά τα ζευγάρια. Παράλληλα, αυτοί είναι οι διάσημοι Έλληνες που σηκώνουν το λάβαρο” του “ΟΧΙ” για την τεκνοθεσία ομόφυλων ζευγαριών.

Η ΔΙΣ διακήρυξε με σαφήνεια ότι αποτελεί λανθασμένη επιλογή και η Εκκλησία διαφωνεί σε αυτό που επιθυμεί να νομοθετήσει η πολιτεία» σημειώνει σε άλλο σημείο της τοποθέτησής του.

Ειδικότερα, σε συνέντευξη που παραχώρησε στη Δημοτική Τηλεόραση Θεσσαλονίκης, ο Μητροπολίτης υποστήριξε τα εξής:

«Η προσωπική μου θέση σχετικά με το γάμο των ομόφυλων ζευγαριών δεν μπορεί να διαφέρει από την θέση της αγιοτάτης Εκκλησίας της Ελλάδος, έτσι όπως διατυπώθηκε και από τη Διαρκή Ιερά Σύνοδο, χωρίς αυτό να έχει μια μορφή απαξίωσης προς τα πρόσωπα εκείνα που έχουν ένα συγκεκριμένο τρόπο ζωής ή κάποιες επιλογές αλλά έχει να κάνει με αυτό που Εκκλησία πάντοτε πίστευε, πιστεύει και θα διακηρύσσει.

Ότι ο γάμος είναι σχέση ανδρός και γυναικός. Ασφαλώς η πολιτεία οφείλει να επιλύσει κάποια νομικά ζητήματα, που κατά καιρούς ανακύπτουν. Νομίζω ότι τα ζητήματα που αφορούν στη σχέση των δύο ανθρώπων έχουν λυθεί με το σύμφωνο συμβίωσης. Ο λόγος για τον οποίο προχωρεί η νομοθέτηση του πολιτικού γάμου των ομοφύλων ζευγαριών είναι για να δοθεί η δυνατότητα τεκνοθεσίας σε κάποια από αυτά τα ζευγάρια. Η ΔΙΣ διακήρυξε με σαφήνεια ότι αποτελεί λανθασμένη επιλογή και η Εκκλησία διαφωνεί σε αυτό που επιθυμεί να νομοθετήσει η πολιτεία».