25 Νοεμβρίου, 2024

Netflix: Τέλος η κοινή χρήση κωδικών. Τι αλλάζει για όσους δεν μένουν στο ίδιο σπίτι

Netflix: Τέλος η κοινή χρήση κωδικών. Τι αλλάζει για όσους δεν μένουν στο ίδιο σπίτι

Η δημοφιλής συνδρομητική αμερικανική πλατφόρμα Netflix καταβάλλει προσπάθειες να περιορίσει την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης, ξεκινώντας από τρεις χώρες σε Κεντρική και Νότια Αμερική.

Το Netflix ανακοίνωσε πως εγκαινιάζει νέους τρόπους ώστε να διασφαλίσει ότι η κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης από διαφορετικά νοικοκυριά θα συνεπάγεται και επιπρόσθετη χρέωση.

«Πάντα διευκολύναμε άτομα που ζουν μαζί να μοιράζονται τον λογαριασμό τους στο Netflix, με λειτουργίες όπως ξεχωριστά προφίλ και διαφορετικές ροές περιεχομένου στα πακέτα standard και premium. Αν και οι ρυθμίσεις αυτές ήταν εξαιρετικά δημοφιλείς, δημιούργησαν ωστόσο κάποια σύγχυση σχετικά με το πότε και πώς μπορεί κανείς να μοιραστεί το Netflix», αναφέρει στην ανακοίνωση.

Και συνεχίζει: «Ως αποτέλεσμα, υπάρχουν λογαριασμοί που μοιράζονται μεταξύ νοικοκυριών, επηρεάζοντας την ικανότητά μας να επενδύουμε σε καταπληκτικές νέες τηλεοπτικές και ταινίες για τα μέλη μας».

Η ανακοίνωση επιβεβαίωσε την φημολογία πως η εταιρεία από καιρό ήθελε να καταργήσει τη δημοφιλή πρακτική της κοινής χρήσης λογαριασμού μεταξύ ατόμων που δεν μένουν στο ίδιο σπίτι, προτρέποντάς τους να πληρώσουν μια επιπλέον χρέωση για το προνόμιο αυτό.

Συγκεκριμένα, οι συνδρομητές του Netflix στα πακέτα standard και premium θα έχουν τη δυνατότητα να προσθέτουν υπό-λογαριασμούς για ακόμη και δύο άτομα που δεν ζουν στο ίδιο νοικοκυριό, παρέχοντας τους αυτόνομα προφίλ και δικούς τους κωδικούς πρόσβασης με επιπρόσθετη χρέωση.

Η άλλη λειτουργία θα επιτρέπει στους συνδρομητές να μεταφέρουν πληροφορίες προφίλ, όπως ιστορικό προβολής και εξατομικευμένες προτάσεις, είτε σε νέο λογαριασμό είτε σε «έξτρα δευτερεύοντα λογαριασμό».

Οι νέες ρυθμίσεις θα ξεκινήσουν πιλοτικά σε Χιλή, Κόστα Ρίκα και Περού μέσα στις επόμενες εβδομάδες, ενώ στην ανακοίνωση προστίθεται ότι «θα εργαστούμε ώστε να κατανοήσουμε τη χρηστικότητα των νέων αυτών χαρακτηριστικών προτού προχωρήσουμε στις αλλαγές και σε άλλες περιοχές του κόσμου».

Reduce bounce rates