7 Δεκεμβρίου, 2024

Καταγγελία βόμβα για τα σούπερ μάρκετ: Δείτε τι κάνουν

Καταγγελία βόμβα για τα σούπερ μάρκετ: Δείτε τι κάνουν

Σούπερ μάρκετ: Νέα καταγγελία για τα κόλπα των σούπερ μάρκετ, καθώς η ακρίβεια έχει συρρικνώσει τα προϊόντα!

Τη διαμαρτυρία του εκφράζει ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας, Γιώργος Λεχουρίτης, διότι, όπως υποστηρίζει, μειώνονται στα σούπερ μάρκετ οι ποσότητες στις συσκευασίες προϊόντων.

Ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ είπε μάλιστα ότι πλέον μπορεί να είναι φθηνότερο ένα μεμονωμένο προϊόν στο ράφι παρά το ίδιο σε συσκευασία προσφοράς.

«Tα απορρυπαντικά κοστίζουν πλέον 13 ευρώ οι 70 μεζούρες ενώ μέχρι πρότινος η ίδια συσκευασία περιείχε 90, το ένα κιλό παξιμάδια έγιναν 800 γραμμάρια και το ίδιο ισχύει για συσκευασμένα φρούτα και πλήθος προϊόντων.

Ακόμη και τα σφουγγάρια κουζίνας συρρικνώθηκαν σε μέγεθος» είπε στην ΕΡΤ ο κ. Λεχουρίτης.

«Δεν είναι παράνομο, εάν η μείωση της ποσότητας χωρίς αλλαγή τιμής αναγράφεται στις συσκευασίες. Δεν είναι όμως και ηθικό» επισημαίνει ο Πρόεδρος του ΙΝΚΑ, προσθέτοντας:

«Τα μακαρόνια, οι μαργαρίνες, το γιαούρτι αλλά και σχεδόν όλες τις συσκευασίες, μέχρι και οι ζωοτροφές, είναι το τελευταίο εξάμηνο στην Ελλάδα προϊόντα με “κρυφές” ανατιμήσεις αφού οι επιχειρήσεις μειώνουν την ποσότητα στις συσκευασίες».

Σημειώνεται ότι αυτή την περίοδο, παρά το κύμα ακρίβειας, ανακοινώνονται πολλές προσφορές σούπερ μάρκετ, που προσελκύουν το ενδιαφέρον καταναλωτών που θέλουν να γλιτώσουν χρήματα. Για παράδειγμα, ο ΑΒ Βασιλόπουλος κάνει εκπτώσεις -50% ή 1+1, ενώ το μεγαλύτερο online σούπερ μάρκετ e-Fresh.gr ανακοινώνει συνεχώς προσφορές 30%. Κάντε κλικ στους αντίστοιχους συνδέσμους για να πάρετε τις προσφορές ΑΒ Top Hits και e-Fresh.gr με δωρεάν μεταφορικά.

Το φαινόμενο χαρακτηρίστηκε «εισαγόμενο καθώς ισχύει τον τελευταίο χρόνο στην Ευρώπη», σύμφωνα με τον πρόεδρο του Ινστιτούτου Καταναλωτών, το οποίο ήδη προέβη σε επίσημη διαμαρτυρία.

«Πρέπει το υπουργείο Ανάπτυξης να συνομιλήσει με βιομηχάνους γιατί πρόκειται για παραπλάνηση του καταναλωτή, αφού η ακρίβεια στα ράφια των σούπερ μάρκετ υποκρύπτούν τον πληθωρισμό με το τέχνασμα της μειωμένης ποσότητας», επισημαίνεται.

Μάλιστα, ο κύριος Λεχουρίτης είπε ότι πλέον μπορεί να είναι φθηνότερο ένα μεμονωμένο προϊόν στο ράφι παρά το ίδιο σε συσκευασία προσφοράς.

«Πρέπει να ελέγχεται η απόδειξη κι αν η τιμή είναι ίδια με αυτή στα ράφια και φυσικά είναι αδύνατον να μετράει ο κάθε καταναλωτής μεζούρες», είπε ο κύριος Λεχουρίτης.

Ανέφερε τέλος καταγγελία για αδιανόητη αύξηση 150% σε βρεφικό γάλα, ειδικό για αλλεργίες που «μέσα σε μια εβδομάδα έφτασε στα 29 – 34 ευρώ».

Reduce bounce rates