Υπενθυμίζεται ότι ο «Τσέκο» υπέγραψε νέο συμβόλαιο, διάρκειας 1+1 έτους, στις αρχές Ιουνίου, το οποίο θα τον κρατούσε στη Red Bull για το 2025, ενώ θα υπήρχε οψιόν για το 2026. Όμως, ο 34χρονος «πιλότος» δεν κατάφερε να δικαιώσει τις προσδοκίες των ανθρώπων της ομάδας με τις εμφανίσεις του μετά την υπογραφή του συμβολαίου, με αποτέλεσμα να καταταγεί όγδοος στη βαθμολογία των οδηγών. Η εξαίρεση ήταν το γκραν πρι του Αζερμπαϊτζάν, όπου ο Πέρες ήταν καλύτερος από τον (Ολλανδό «ομόσταυλό» του και -πλέον- τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή) Μαξ Φερστάπεν και διεκδικούσε άνοδο στο βάθρο, το οποίο, ωστόσο, έχασε εξαιτίας της σύγκρουσής του με τη Ferrari του Κάρλος Σάινθ στον προτελευταίο γύρο.
Ο Μεξικανός συγκέντρωσε μόλις 49 βαθμούς στα τελευταία 18 γκραν πρι, ενώ πανηγύρισε μόλις τέσσερα βάθρα εν συγκρίσει με τα 14 του Φερστάπεν. Ο Πέρες ήταν ο μόνος οδηγός μεταξύ αυτών από τις τέσσερις «μεγάλες» ομάδες του πρωταθλήματος που δεν σημείωσε νίκη. Η… κατρακύλα του Πέρες είχε σαν αποτέλεσμα η Red Bull να καταταγεί τρίτη στους κατασκευαστές, μένοντας 77 βαθμούς πίσω από την πρωταθλήτρια McLaren.
Η επίσημη ανακοίνωση για τον Πέρες αναμένεται σύντομα, με το Sky DE να αναφέρει ότι ο Λίαμ Λόσον θα είναι ο αντικαταστάτης του Μεξικανού και νέος «ομόσταυλος» του Φερστάπεν. Ο Νεοζηλανδός πήρε τη θέση του Αυστραλού Ντάνιελ Ρικιάρντο στην RB για τα τελευταία έξι γκραν πρι του 2024 και πραγματοποίησε ορισμένες εξαιρετικές εμφανίσεις.
Πηγή: eleftherostypos.gr