Δύσκολες ώρες για τη Ρένα Κουμιώτη – Με εγκαύματα στο νοσοκομείο

Δύσκολες ώρες για τη Ρένα Κουμιώτη – Με εγκαύματα στο νοσοκομείο

Aπό τον Νίκο Νικόλιζα

Μάχη για τη ζωή της δίνει σε μεγάλο δημόσιο νοσοκομείο η ιέρεια του Νέου Κύματος Ρένα Κουμιώτη.

Η σπουδαία ερμηνεύτρια, που έγραψε με χρυσά γράμματα το όνομά της στο μουσικό πεντάγραμμο της χώρας, μεταφέρθηκε κάτω από άκρα μυστικότητα εσπευσμένα με εγκαύματα πριν από δύο εβδομάδες στα Επείγοντα, ενώ άμεσα κινητοποιήθηκαν τόσο η οικογένειά της όσο και οι πιο κοντινοί της άνθρωποι. Απόλυτα εξακριβωμένες πληροφορίες της «Espresso» αναφέρουν την κρισιμότητα της κατάστασής της, με την οικογένειά της να ελπίζει πλέον σε ένα θαύμα. Οι ίδιες πληροφορίες κάνουν λόγο για πυρκαγιά, η οποία προκλήθηκε από τσιγάρο το οποίο κρατούσε στα χέρια της η μεγάλη ερμηνεύτρια.

rena koumioti21237

Ο γολγοθάς, λοιπόν, που ανεβαίνει εδώ και μερικούς μήνες η σπουδαία ερμηνεύτρια, η οποία έχει χαραχτεί στη μνήμη όλων μας για τα εμβληματικά τραγούδια που της έδωσαν οι μεγαλύτεροι μουσικοσυνθέτες της χώρας, δεν έχει τέλος! Το πρώτο τραγούδι που ερμήνευσε και έγινε αμέσως πολύ μεγάλη επιτυχία ήταν το «Δώσε μου το στόμα σου», το γνωστό «Χελιδονάκι».

Και μετά έρχεται η άλλη μεγάλη επιτυχία, το «Πρώτη φορά». Αμέσως ο Γιάννης Πουλόπουλος θα αναγνωρίσει το μεγάλο μουσικό ταλέντο της Ρένας Κουμιώτη, με αποτέλεσμα να κυκλοφορήσει στη δισκογραφία ο θρυλικός δίσκος «Δρόμος», οι πωλήσεις του οποίου μέχρι σήμερα δεν έχουν ξεπεραστεί από καμιά άλλη δισκογραφική δουλειά. Ακολουθούν τα «Σταμάτησε του ρολογιού τους δείχτες», «Αναψε καινούργιο μου φεγγάρι», «Ωρες» και «Θαλασσινό τριφύλλι». Οι επιτυχίες της αναρίθμητες, οι οποίες περνάνε από γενιά σε γενιά και τραγουδιούνται ακόμα και σήμερα σε όλα τα νυχτερινά κέντρα.

Ωστόσο η ίδια πάντα απέφευγε τα φώτα της δημοσιότητας, όπως ο διάβολος το λιβάνι. Ελάχιστες είναι οι τηλεοπτικές συνεντεύξεις της και ακόμα πιο λίγες οι συνεντεύξεις της στον Τύπο. Πάντα κρατούσε πολύ χαμηλό προφίλ.  Ωστόσο με τον θάνατο του Γιάννη Πουλόπουλου η ίδια αποφάσισε το 2020 να σπάσει την πολυετή σιωπή της και να μιλήσει αποκλειστικά στην «Espresso» για τον αγαπημένο της συνάδελφο και φίλο, με τον οποίο πολλά χρόνια πορεύτηκαν παράλληλα. «Δεν μπορείς να καταλάβεις, παιδί μου, πόση στενοχώρια πήρα με τον θάνατο του Γιάννη. Εφυγε το άλλο μου μισό. Ο Γιάννης για μένα ήταν τα πάντα στο τραγούδι. Τον λάτρευα όχι μόνο για τη φωνή του και τη φιλία που είχαμε, αλλά γιατί ήταν πολύ καλό παιδί. Ηταν σαν και μένα: Κιμπάρης! Αυτό που σου έλεγε, αυτό ήταν. Τελεία και παύλα. Ούτε πολλά λόγια ούτε φανφάρες. Γι’ αυτό και ταιριάξαμε. Θυμάμαι όταν φεύγαμε, μετά το πρόγραμμα, από το κέντρο όπου εμφανιζόμασταν αράζαμε στο αυτοκίνητο μακριά από τον κόσμο, γιατί δεν θέλαμε ο κόσμος να μας βλέπει σαν είδωλα και να υπάρχουν ακραίες καταστάσεις θαυμασμού. Για εμάς ήταν απλά δουλειά όλο αυτό. Θέλαμε να τραγουδήσουμε και να πάμε στο καλό» ήταν μερικά από τα λόγια της σπουδαίας ερμηνεύτριας σε αυτήν τη μοναδική συνέντευξη που μας παραχώρησε.

Εκτοτε όλοι, δημοσιογράφοι και φίλοι, έχασαν κάθε ίχνος της. Τα πολλαπλά προβλήματα υγείας την ανάγκασαν να κρατηθεί μακριά από όλους και όλα. Ακόμα και στο τελευταίο «αντίο» του πρωτότοκου γιου της εκείνη ήταν απούσα, μη μπορώντας να αντέξει το ψυχολογικό βάρος της κατάστασης που βίωνε. Ωστόσο από την οικογένειά της και τον πολυαγαπημένο της δεύτερο γιο Αλέξη (ο οποίος ήταν εκείνος που έζησε κοντά της τα περισσότερα χρόνια της ζωής της) αποφασίστηκε πως η 81χρονη σπουδαία ερμηνεύτρια έπρεπε να μεταφερθεί στο Γηροκομείο Αθηνών, μια και εκεί βρισκόταν και η αγαπημένη της φίλη και συνάδελφος Μαίρη Λίντα και η φροντίδα του ιδρύματος θα μπορούσε να της εξασφαλίσει μια υπέροχη διαβίωση. Ετσι και έγινε. Τον περασμένο Νοέμβριο η μεγάλη ερμηνεύτρια με τις συγκλονιστικές ερμηνείες μεταφέρθηκε στο Γηροκομείο Αθηνών, όπου τόσο οι υπάλληλοι όσο και οι φιλοξενούμενοι του ιδρύματος είχαν τις δύο ερμηνεύτριες σε διπλανά δωμάτια και τις φρόντιζαν όσο κανέναν άλλον ένοικο.

Λίγες ημέρες αργότερα η ίδια αποφάσισε με μια φίλη της να εξέλθει του γηροκομείου προς άγνωστη κατεύθυνση, ενώ λίγες ημέρες μετά επέστρεψε πάλι.
Η υγεία της το τελευταίο διάστημα είχε επιβαρυνθεί πολύ, οι σκέψεις της ήταν βυθισμένες σε βαθύ σκοτάδι, με τους δικούς της ανθρώπους να βρίσκονται συνεχώς στο πλευρό της. Ωστόσο η ίδια μέχρι και τη μοιραία ημέρα της πυρκαγιάς δεν άφησε ούτε λεπτό από τα χέρια της το τσιγάρο. Μια λάθος κίνηση ήταν αυτή που την έφερε και στην τραγική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει, με τον γιο της Αλέξη να προσεύχεται νυχθημερόν για την πολυαγαπημένη του μάνα!

Kάτω από άκρα μυστικότητα και σε στενό οικογενειακό κύκλο τελέστηκε την περασμένη Πέμπτη το 40ημερο μνημόσυνο του μεγάλου ηθοποιού και τραγουδιστή Νίκου Ξανθόπουλου. Εκεί, στο παρεκκλήσι της Αγίας Παρασκευής, το οποίο ο ίδιος μαζί με τη σύζυγό του Εριφύλη έχτισαν τη δεκαετία του ’90 στο κτήμα τους στην Παιανία, σύσσωμη η οικογένειά του απέτισε φόρο τιμής στον δικό της άνθρωπο, με το κλίμα να είναι ακόμη πιο βαρύ εξαιτίας του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη.
Τα δάκρυα και ο πόνος περίσσευαν, ενώ η οικογένεια του Ξανθόπουλου είχε στολίσει το εκκλησάκι, που ο αγαπημένος και μεγάλος ηθοποιός φρόντιζε μαζί με την πολυαγαπημένη του σύζυγο, με τριαντάφυλλα από τον κήπο του. Ενας ιερέας, τον οποίο η οικογένεια είχε σε όλες σχεδόν τις εορτές και λειτουργούσε το εκκλησάκι, τέλεσε το μνημόσυνο του μεγάλου ηθοποιού.

Από τις τραγικές φιγούρες η σύζυγός του Εριφύλη, που δεν μπορεί να πιστέψει ακόμα πως το ταίρι της έφυγε για πάντα από τη ζωή. Δίπλα της τα στηρίγματά της, τα παιδιά της, που στέκονται βράχος στη μητέρα τους, καθώς είναι μια από τις πιο δεμένες οικογένειες. Σκυθρωπά όμως ήταν και τα πρόσωπα των αγαπημένων του εγγονιών, τα οποία έχασαν για πάντα τον ήρωα της ζωής τους. Ενας παππούς ήρωας, που έλεγε ιστορίες στα αγαπημένα του εγγόνια.

Ηταν 20 Δεκεμβρίου του 2022 όταν πρώτη η «Espresso» με πρωτοσέλιδό της ενημέρωνε ότι ο μεγάλος και ακριβοθώρητος ηθοποιός νοσηλευόταν σε μονάδα εντατικής θεραπείας στο κέντρο της Αθήνας. Τα τηλέφωνα στα δημοσιογραφικά γραφεία πήραν φωτιά και όλοι προσπαθούσαν να ενημερωθούν για την κατάσταση της υγείας του. Λίγες ημέρες προτού φύγει ο Ιανουάριος του ’23 και ενώ ο ηθοποιός είχε μεταφερθεί σε κέντρο αποκατάστασης και όλοι πίστευαν ότι θα ξεπεράσει τη μεγάλη μάχη, έσκασε η είδηση του θανάτου του – την οποία, μάλιστα, πρώτη πάλι έφερε στη δημοσιότητα η «Espresso» με πρωτοσέλιδό της.

Ολα αυτά τα χρόνια ο ίδιος, βαθιά θρησκευόμενος και σκεπτόμενος, είχε μιλήσει δημοσίως και μέσα από τα γραφόμενά του για το πώς ήθελε να είναι το τέλος του και η τελευταία του κατοικία. Ο ίδιος στο οπισθόφυλλο της βιογραφίας του, που είχε εκδοθεί το 2005, ανέφερε πως ήθελε να ταφεί σε μια γωνιά πίσω από το εκκλησάκι του, μέσα στο κτήμα.

Ωστόσο οι νόμοι του κράτους δεν επιτρέπουν κάτι τέτοιο σε ιδιόκτητο χώρο. Αποτέλεσμα η οικογένειά του, που τόσο λάτρευε τον «πατριάρχη» της, θέλοντας να εκτελέσει κατά γράμμα την τελευταία του επιθυμία, αποφάσισε να αποτεφρώσει τη σορό του και η τέφρα να μπει σε τεφροδόχο. Ετσι και έγινε. Η τέφρα του μεγάλου ηθοποιού μπήκε στην ειδική τεφροδόχο, η οποία τοποθετήθηκε μέσα στο εκκλησάκι του στο επίγειο παράδεισό του, που τόσο λάτρεψε σε όλη τη ζωή του!

espressonews.gr

Exit mobile version