24 Νοεμβρίου, 2024

Δεν απέδωσε το «μπλόκο» στις προσφορές: Νέες ανατιμήσεις στα σούπερ μάρκετ

Μικρότερες ποσότητες προϊόντων στις ίδιες τιμές πληρώνουν οι καταναλωτές – Τι είναι το shrinkflation (Unsplash)

Το 80% των ανατιμήσεων θα πραγματοποιηθεί παρά τα νέα μέτρα

Δεν πιάνουν φαίνεται τα μέτρα της κυβέρνησης για την καταπολέμηση της ακρίβειας, δηλαδή η τρίμηνη απαγόρευση των προσφορών για όσες επιχειρήσεις προχωρούν σε ανατιμήσεις μετά τις 10 Ιανουαρίου, καθώς δεν φαίνεται να αποτρέπει τους προμηθευτές να προχωρήσουνε σε νέες αυξήσεις στους τιμοκαταλόγους καθώς το 80% αυτών θα υλοποιηθεί.

Σε αναλογία κωδικών υπολογίζεται ότι 1 στις 5 εταιρείες πήρε πίσω τις ανατιμήσεις που δρομολογούσε. Μέχρι στιγμής περί τους 8-10 προμηθευτές έχουν «παγώσει» τις ανατιμήσεις που προωθούσαν ακυρώνοντας τους ανατιμημένους τιμοκαταλόγους που είχαν αποστείλει και δεν είχαν περάσει ακόμα στις τελικές τιμές». Αυτό ανέφερε χθες ο Αριστοτέλης Παντελιάδης, επικεφαλής του ομίλου METRO (My Market) και πρόεδρος της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ), μιλώντας σε δημοσιογράφους στο περιθώριο της έκθεσης HoReCa 2024.

Ποια νέα μέτρα έρχονται

Την ίδια ώρα με ενδιαφέρον αναμένεται το αποτέλεσμα του μέτρου των καθαρών τιμών από το χωράφι στο ράφι καθώς τα καπέλα φτάνουν σήμερα μέχρι το 500%. «Η διαδρομή από το χωράφι στο ράφι είναι καθαρή πια»

Επιπλέον, αύριο εκπνέει η 10μερη προθεσμία που έχει δώσει η κυβέρνηση στις εταιρείες βρεφικού γάλατος ώστε να στείλουν τις αρμόδιες υπηρεσίες τα στοιχεία για το λειτουργικό τους κόστος.Σταδιακά θα πρέπει να αρχίσουν και οι έλεγχοι καθώς οι εταιρείες επιτρέπεται να έχουν κέρδος έως 7% επιπλέον του λειτουργικού κόστους.

Από τη 1η Μαρτίου μπαίνει σε εφαρμογή και το μέτρο της μείωσης 30% της τιμής στο ράφι σε αντικατάσταση των μαϊμού προσφορών σε προϊόντα όπως απορρυπαντικά, καθαριστικά, σαμπουάν και οδοντόκρεμες. Προς το παρόν υπάρχει στάση αναμονής καθώς οι χονδρέμποροι καθυστερούν

Reduce bounce rates