18 Απριλίου, 2024

Δημήτρης Εμμανουηλίδης: Συγκίνησε το Πανελλήνιο και μια βδομάδα μετά του έβριζαν τη νεκρή μητέρα του!

Ρεσιτάλ ντροπής στο Κλεάνθης Βικελίδης όπου ακούστηκαν ύβρεις για την μητέρα του Δημήτρη Εμμανουηλίδη, η οποία έχει φύγει από την ζωή, αλλά και χυδαίες φράσεις για τον Σωκράτη Διούδη, ο οποίος αποτελεί γέννημα – θρέμμα του συλλόγου.

Μία εβδομάδα νωρίτερα ο Δημήτρης Εμμανουηλίδης συγκίνησε ολόκληρη την Ελλάδα, με την συνέντευξη του στην οποία λύγισε ενθυμούμενος τον χαμό της μητέρας του στην οποία αφιερώνει κάθε του γκολ.

Μία εβδομάδα μετά ντράπηκε από και η… ντροπή με όσα έγιναν στο Κλεάνθης Βικελίδης και τα οποία πέρασαν στους τηλεοπτικούς δέκτες από τα ανοιχτά μικρόφωνα του συνδρομητικού καναλιού.

Δημήτρης Εμμανουηλίδης: Συγκίνησε το Πανελλήνιο και μια βδομάδα μετά του έβριζαν τη νεκρή μητέρα του!

Μετά από ένα σκληρό μαρκάρισμα στο πρώτο μέρος, μερίδα των 50 ατόμων που είχαν την άδεια από την ΠΑΕ Άρης να βρίσκονται στις εξέδρες άρχισε να βρίζει χυδαία την μητέρα του νεαρού επιθετικού του Παναθηναϊκού, η οποία έχει φύγει από την ζωή, ενώ μετά το τέλος του ματς ανάλογη λεκτική βία υπέστη και ο Σωκράτης Διούδης, ο οποίος αποτελεί γέννημα θρέμμα του Άρη.

Ο τερματοφύλακας του τριφυλλιού ήταν εκτός εαυτού μετά το τέλος της αναμέτρησης και «έβραζε» για την συμπεριφορά κάποιων που έβρισαν με το χειρότερο τρόπο την οικογένεια του, δίχως να σεβαστούν καν τα χρόνια που πέρασε στους κιτρινόμαυρους.

Ωστόσο, η ευθύνη δεν είναι αυτών που εκστόμισαν όλες αυτές τις χυδαίες ύβρεις. Η αληθινή ευθύνη βαραίνει την ΠΑΕ Άρης, που επέλεξε να βάλει μέσα στο γήπεδο κάποια κατακάθια που δεν σεβάστηκαν την ανθρώπινη ζωή και αξιοπρέπεια.

Η ΠΑΕ Άρης είναι αυτή που επέλεξε ονομαστικά να βάλει μέσα τους συγκεκριμένους τύπους, που γέμισαν με ηχητική βία τα σπίτια όσων παρακολούθησαν από τους τηλεοπτικούς δέκτες την αναμέτρηση, σε ένα παιχνίδι που είχαν δικαίωμα να παραβρίσκονται ονομαστικά στο γήπεδο 50 άνθρωποι όλοι κι όλοι.

Είναι απορίας άξιον για ποιο λόγο η κιτρινόμαυρη ΠΑΕ αποφάσισε να κάνει κάτι τέτοιο στο συγκεκριμένο παιχνίδι, δυναμιτίζοντας την αναμέτρηση, σε συνθήκες «φιλοξενίας» και τακτικές που θύμιζαν ένα άλλο ελληνικό γήπεδο, στο οποίο παραλύουν οι πόρτες, χαλάνε οι κάμερες και όσοι βρίσκονται εκεί νιώθουν ότι εξουσιάζουν αυτή την γη.