Σύμφωνα με δημοσίευμα της Reallife, πηγές από τον ΣΚΑΙ κάνουν λόγο για «οικονομική καταστροφή», καθώς τα διαφημιστικά διαλείμματα του «Big Brother» μειώθηκαν κατακόρυφα, περιορίζοντας σημαντικά τα έσοδα, μετά την αισχρή ατάκα του Αντώνη Αλεξανδρίδη.

Οι συμφωνίες για τοποθετήσεις προϊόντων στο πρόγραμμα με τρεις μεγάλες εταιρείες ανεστάλησαν, ενώ και από τους τίτλους τέλους του ριάλιτι αποχώρησαν συνολικά σύμφωνα με το δημοσίευμα, 21 επιχειρήσεις που έκαναν χορηγίες. Η απώλεια των εσόδων υπολογίζεται ότι μπορεί να αγγίζει τα 250.000 ευρώ την εβδομάδα.

Έκτακτη αλλαγή στο πρόγραμμα του ΑΝΤ1 – Τι συμβαίνει

Επίσης, το σενάριο της διακοπής του Big Brother που εξετάστηκε, απορρίφθηκε από τον ΣΚΑΙ για οικονομικούς λόγους, καθώς, από τα συνολικά 4 εκατομμύρια που κοστίζει το πρόγραμμα, σχεδόν τα 3 εκατομμύρια έχουν ήδη ξοδευτεί και καθιστούν οικονομικά «αυτοκτονική» για την πρόωρη λήξη του χωρίς δυνατότητα απόσβεσης.. Μιας και μιλάμε για το Big Brother.

Big Brother – τηλεθέαση 14/9: Κάτω από 20% σε νούμερα για πρώτη φορά! Έχασε την πρωτιά στην prime time ζώνη

Ο ανταγωνισμός μεγαλώνει και το Big Brother αρχίζει και σημειώνει πτώση στα νούμερα τηλεθέασής του! Συγκεκριμένα εχθές, 14/9, για πρώτη φορά έπεσε κάτω από το 20% που συνήθιζε να κάνει με αποτέλεσμα να χάσει την πρώτη θέση της prime time ζώνης από την ξένη ταινία του STAR, “Πενήντα αποχρώσεις του γκρι”.

Για την ακρίβεια το ποσοστό που σημείωσε στο δυναμικό κοινό το ΣΚΑΙ ήταν 18,2% ενώ η συγκεκριμένη ξένη ταινία χτύπησε κόκκινο με το 24% εκτοξεύοντας το STAR στην πρώτη θέση!

Late night

  • ΑΝΤ1: Ενώπιος Ενωπίω 12,1
  • ALPHA: Parker 10.7
  • STAR: Πενήντα πιο σκοτεινές αποχρώσεις του γκρι 24.0
  • ΣΚΑΙ: Big Brother 18.2
  • Mega: Πενήντα Πενήντα 3.9
  • Open: Η δίκη 3.8

Να υπενθυμίσουμε, βέβαια, πως εχθές έσκασε ακόμα ένα σκάνδαλο με παίκτρια του ριάλιτι αφού διέρρευσε ένα βίντεο που την δείχνει σε πολύ προσωπικές της στιγμές.

 130 total views,  2 views today